melissa-in-spanje.reismee.nl

Week 3 in Spanje

Gister had ik geen tijd om een blog te schrijven, dus dan vandaag maar. Ik ben vrij tot 2 uur en dan komen de ouders thuis om te lunchen. Vorige week merkte ik dat het beter ging met de kinderen. dinsdag zei Sara dat ik Roger mocht ophalen van school. Dus ik verheugde e de hele dag op. Omdat ik nu alleen hem mocht ophalen zonder Sara en dan kunnen we dikke vrienden zijn. Maar toen het tijd was o hem op te halen, zei Sara dat ze liever zelf Roger op wilde halen. Ze zei dat Roger het niet gewend is dat ik kom om hem op te halen en dat de juffen het ook niet weten. Ik vond het echt heel jammer. Maar ze zei dat ik morgen (woensdag) hem wel mocht ophalen. Ik ging daar niet van uit omdat het zo kan veranderen. Maar op school zei ze tegen zijn juf dat ik hem morgen op ging halen. Dus ik kreeg weer hoop. woensdag ging ze aan het werk dus mocht ik Roger ophalen van school. Het ging heel goed. Hij heeft niet gehuild, waar ik wel bang voor was. Ik moest met Eloi en Roger met de bus naar Eloi's bijles. Ook dat ging goed. donderdag was een lange dag. Het was heel warm en het verliep niet zo goed. Omdat het zo warm was, waren de kinderen niet vrolijk. Ik moest Eloi naar muziek brengen , maar hij wilde niet omdat het zo warm was. Dus ik moest hem elke keer aanmoedigen om door te lopen. En om 7 uur moest ik hem weer ophalen. Maar toen ging het wel goed. Toen we thuis waren, moesten de kinderen in bad. vrijdag moest Eoi om half 7 weer naar muziek les, want hij ging wat instrumenten uitproberen. Daarna had ik even tijd voor mezelf. Om half 8 ging ik samen met Sara Eloi ophalen van muziek. Ze moest nog tickets kopen voor het concert van zaterdag. Want zaterdag moest Eloi optreden met de andere kinderen van de muziekschool. Het was heel leuk. Na die tijd zou ik naar het strand gaan met andere aupairs. Sara zei dat ze me wel heen wilde brengen. Maar als je de Spaanse cultuur een beetje kent, weet je dat ze alle tijd hebben. Ik wilde al om 1 uur naar het strand. Maar zij wilde eerst lunchen. Dus ik heb met hun gegeten en daarna me klaargemaakt voor het strand. Maar toen was Sara nog niet klaar. Het was inmiddels half 3 en ik wilde toch echt weg, anders had het geen zin meer om weg te gaan. Dus ik heb tegen Sara gezegd dat ik de trein zou pakken. Het was voor eerst dat ik alleen zou reizen met de trein. Maar het ging goed. Zonder te verdwalen kwam ik aan in Badalona. De andere aupairs waren er al. zondag ben ik met de familie naar La Mola geweest We hebben weer een berg beklommen. Dit keer niet zo zwaar. Na die tijd ging de familie naar een verjaardag en ik mocht thuis blijven. Ook wel een keer lekker zonder de kinderen :)


Tot de volgende blog!







Reacties

Reacties

Tineke

Mooi dat alles goed gaat.

oma


jij hebt het maar druk en dan ook nog spaans leren prettige week verder doeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!