melissa-in-spanje.reismee.nl

Week 4 in Spanje

Weer een week voorbij. Vandaag ben ik een maand hier in Spanje. Wat gaat het ook snel. Voor ik het weet, vlieg ik alweer terug. Vorige week was gewoon een normale week. maandag eerst Spaanse les gehad en daarna geluncht met de familie. Om 16.30 moest ik Eloi ophalen van school en daarna Roger. Ik moest met Eloi naar zijn bijles leraar. Op de heen weg gingen we met de bus en de terug weg hield Sara ons weer op.

dinsdag was voor mijn gevoel een dag dat heel snel voorbij ging. Ik was vrij tot 2 uur. Want toen kwamen de ouders thuis om te lunchen en na lunch moest ik Eloi ophalen. Daarna Roger. We hebben tot half 6 in het park gespeeld. Toen was het tijd om met zn allen naar de muziekschool te lopen. Sara had met iemand afgesproken, dus ik ging met Roger naar het park. Daar hebben we gespeeld tot 7 uur. Want toen was het tijd om Eloi weer op te halen.

woensdag eerst weer naar Spaanse les geweest en smiddags tot de avond opgepast. Ik merk nu dat Roger steeds meer naar me toe trekt. Gelukkig maar. Om 9 uur kwamen de ouders thuis en was ik vrij.

donderdag ging voor mij te langzaam voorbij. Om half 1 moest ik Eloi ophalen van school en om 3 uur weer heen brengen. Gelijk daarna moest ik Roger ophalen van school. We hebben in het park gespeeld tot half 5, want toen moesten we Eloi weer ophalen. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het park. Toen hebben we daar nog een uur gespeeld. Eloi moest toen naar muziek. Onderweg kwamen we Sara tegen. Vanaf toen liep ik de hele tijd achter haar aan. Ik wist niet of ik vrij was of niet. Toen we naar muziek hadden gebracht, wilde Sara weer naar het park. Ik kon even geen park meer zien. Het was alleen maar de park vandaag. En omdat Sara en nu was, voelde ik me een beetje overbodig. Want Roger wil dan toch steeds mama. Maar ik ben toch meegegaan. Om 7 uur Eloi weer opgehaald en daarna gingen er boodschappen doen. Zij noemde dingen in het Spaans en ik moest het opzoeken en pakken. Even Spaans oefenen dus.

vrijdag was weer een leuke dag. Ik moest wel weer net als donderdag 2x naar het park toe. Maar daarna konden we gewoon naar huis. Ik moest oppassen tot 9 uur en daarna was ik vrij.

zaterdag moest ik eerst oppassen tot 2 uur. Daarna kon ik doen wat ik wilde doen. Ik wilde graag naar het strand, maar het regende dus moest ik wat anders verzinnen. Dus ik heb gezwommen. En daarna lekker rustig aan gedaan. Om half 9 kwamen de kinderen thuis met oma, en moest ik onverwacht oppassen tot half 10. Maar ze waren vrolijk dus ik vond het niet erg.

zondag had ik de hele dag voor mezelf. Ik had plannen gemaakt om naar de aquarium in Barcelona te gaan

Ik had andere aupairs gevraagd of ze mee wilden, maar niet iedereen reageerde. Dus ik ben alleen gegaan. Ik was eerst bang om te verdwalen in Barcelona, maar ik had het al snel gevonden. Het was erg leuk en zeker de moeite waard!


Tot de volgende blog!






Reacties

Reacties

oma


jij had dus weer genoeg te doen dan gaat de tijd wel heel snel het is wel heel knap dat je alleen naar Barcelona bent gegaan groetjes

Tineke

Knap dat je alleen naar Barcelona bent gegaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!