melissa-in-spanje.reismee.nl

Week 5 in Spanje

Afgelopen week heb ik niet zoveel gewerkt. maandagmiddag moest ik met de kinderen naar een andere park waar we later de ouders zouden ontmoeten met 2 vrienden van hen. Om 5 uur moest ik beide kinderen weer meenemen naar Eloi's begeleider. Om 8 uur kwam Sara weer thuis en kon ik rustig aan doen. Eloi en ik hebben nog twister gespeeld. Goed voor mij om Spaans te leren en goed voor Eloi om Engels te leren.

dinsdag werd ik wakker met hoofdpijn en misselijkheid. Gelukkig kon ik rustig aan doen tot 1 uur. Want toen moest ik Eloi ophalen van school. We hebben geluncht en daarna moest ik Roger ophalen van school. Eloi mocht tv kijken tot half 6. Gelukkig maar want ik voelde me nog niet lekker. Om half 6 moesten we Eloi naar muziek brengen. Ik ben met Roger naar het park gegaan tot 7 uur en toen moesten we Eloi weer ophalen. Ik moest de kinderen in bad doen en eten geven en daarna kon ik op bed. Sara zei dat ik woensdag Hulp zou krijgen van haar moeder, maar ik gaf aan dat dat niet hoefde en dat ik me wel zal redden.

Maar woensdag nadat we naar het park waren geweest, kwam de moeder van Sara. Ik voelde me beter. Ik had alleen wat keelpijn. Dus ik kon me makkelijk redden. Maar ze wilde graag helpen, dus ze bleef. Ik voelde me een beetje nutteloos omdat zij alle werk uit mijn handen nam. Om half 8 ging ze toch naar huis en moest ik nog tot 9 uur oppassen.

donderdag was weer een normale dag. Tijdens lunch vroegen de ouders of ik vanavond wilde oppassen omdat zij uit eten wilden. Ik vond het niet erg om op te passen, alleen ik maakte me wel zorgen over Roger. Want hij valt altijd in slaap tijdens borstvoeding. Maar gelukkig ging het goed. De hele dag probeerde ik veel te rennen en te spelen met de kinderen zodat ze die avond moe waren. Toen de ouders weg waren, wilden ze op bed springen met muziek. Ik vind het goed want dan werden ze moe. Om 10 uur bracht ik Eloi eerst naar bed, zodat Roger ook wilde gaan slapen als hij zag dat Eloi ook ging slapen. Eerst begon hij wat te huilen. Maar later viel hij in slaap om mijn schouder. Dat viel dus mee. Toen ik hem op bed legde, werd hij weer wakker. Maar 10 minuten over zijn rug wrijven, viel hij zo weer in slaap.

vrijdag was ik niet echt alleen met de kinderen. Ik heb ze opgehaald van school en daarna 2 uur in het park gespeeld. Ik vond het erg lang, maar Eloi wilde nog graag met zijn vrienden spelen. Toen we thuis waren, kwam de moeder van Sara langs om wat boodschappen te brengen. Maar ze bleef een uur. Toen ze weg was, werd Eloi opgehaald door de moeder van zijn kameraad om bij hem te slapen. Dus ik was alleen met Roger. Toen we net wilden eten, kwam de vader van Sara. Die bleef nog langer. Hij hielp Roger met het eten en daarna ging hij met hem spelen. Roger kreeg eigenlijk nog meer eten, maar ik besloot te wachten totdat hij weer wegging. Om half 9 ging hij weg en konden we verder eten. Om 9 uur kwamen de ouders alweer thuis en was ik vrij.

zaterdag stond ik vroeg op om te werken, maar al snel zij Sara dat ik niet hoefde te werken omdat Eloi nog bij zijn kameraad was en Roger ging naar haar ouders. Dus ik ging naar het strand. Ik ben daar de hele dag gebleven en natuurlijk kwam ik verbrand terug. zondag ging ik met de familie naar het strand, maar ik heb de hele dag een shirt gedragen. Anders kon ik niet tegen de zon. Het was wel erg gezellig. We zijn naar s'agaro geweest. Super mooi!

Nu moet ik weer werken, dus tot de volgende blog!



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!